Zwroty i reklamacje
Reklamacja biżuterii BRASETTI:
W celu złożenia reklamacji, proszę o postępowanie zgodnie z poniższymi punktami:
1. Formularz reklamacji towaru
Wypełnij
formularz reklamacji towaru i dołącz go do przesyłki. Dokument
powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres
e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy
produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia
wady.
2.Odesłanie
produktu
Składając reklamację
towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego
akcesoriami , pudełkiem oraz kopią zakupu.
3.
Wysyłka
Reklamowany produkt
należy wysłać na adres:
WESTHOM GROUP TOMASZ WESOŁOWSKI
UL. DUŻA GÓRA 39/58
30-857 KRAKÓW
Zwrot biżuterii BRASETTI:
Zgodnie
z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby
odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij
Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży i wyślij go na nasz
adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
WESTHOM GROUP TOMASZ WESOŁOWSKI
UL. DUŻA GÓRA 39/58
30-857 KRAKÓW
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Poniżej znajdują się formularze do pobrania:
- Formularz reklamacji towaru
- Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
