ŻUBR | WISENT - EAU DE PARFUM 50ml | 1,7 fl oz
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Żubr - zapach nizinnych łąk, siły, pewności siebie, dumy i samokontroli
RODZINA OLFAKTYWNA: ORIENTALNO - OWOCOWO - DRZEWNA
CYTRUSOWO - OWOCOWE: Grejpfrut, Liść czarnej porzeczki, Liść jeżyny
DRZEWNE: Siano, Trawa żubrowa, Żołędzie
PRZYPRAWY: Wanilia
“Hay, blackcurrant and woody notes brings us to the vast space of the Carpathian Mountains, a place where wisent are living. Lathery notes remind the strength of the wisent while animalic notes evoke its thick and warm fur.” PERFUMER
--
“Siano, czarna porzeczka i nuty drzewne prowadzą nas do ogromnej przestrzeni Karpat, miejsca, w którym żyją żubry. Nuty roślinne przypominają siłę żubra, a nuty zwierzęce przywołują jego grube i ciepłe futro.” PERFUMIARZ
Dane techniczne
Rodzaj | Perfumy |
Koszty dostawy Darmowa dostawa od 299 zł
Opinie o produkcie (0)
NIEPOWTARZALNOŚĆ KAMIENI
Kamienie naturalne, które są wykorzystywane w naszej biżuterii, posiadają niepowtarzalny charakter i są produktem natury. Każdy kamień jest jedyny w swoim rodzaju i posiada indywidualne cechy, takie jak kolor, wybarwienie i strukturę. Dlatego też, biżuteria z kamieniami naturalnymi może nieznacznie się różnić od siebie, nawet jeśli pochodzą z tego samego gatunku. Nasi projektanci starają się dobrać kamienie, które jak najbardziej zbliżają się do tych przedstawionych na zdjęciach, ale zawsze istnieje pewna niemożliwość uzyskania identycznych egzemplarzy (mogą zaistnieć różnicę w intensywności barwy, kolorze lub strukturze). Kupując biżuterę z kamieni naturalnych należy wręcz spodziewać się pewnych róznic. To właśnie w tym tkwi wartość tej biżuterii- każdy egzemplarz jest unikalny i niepowtarzalny. Każda osoba, która nabywa biżuterię z kamieniami naturalnymi, może mieć pewność, że posiada wyjątkowy egzemplarz, który odzwierciedla indywidualny charakter i esensję natury.
Zapisz się do newslettera, a otrzymasz pierwszy informacje o nowościach i promocjach.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.